Logotype
Logotype
Logotype

Visiomme

Visiomme on myötävaikuttaa parempaan terveydenhuoltoon Pohjoismaissa. Teemme sen tarjoamalla turvallisia, innovatiivisia ja kustannustehokkaita sähköisen asioinnin järjestelmiä terveydenhuollon tarpeisiin.

Yrityksemme

KIBI perustettiin vuonna 1997, toimipisteemme sijaitsevat Ruotsissa, Suomessa ja Tanskassa. Pääkonttorimme on Tukholmassa. Tärkein resurssimme on henkilökuntamme, joka omalla osaamisellaan ja sitoutumisellaan myötävaikuttaa KIBIn menestykseen ja kasvuun. Jo yli sadassa pohjoismaisessa sairaalassa perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa käytetään KIBIn toimittamia potilasasiakirjojen hallintajärjestelmiä sekä diagnostiikkatuotteita.

Tuotekehitys

Tuotekehityksemme avainsanat ovat käyttäjäystävällisyys ja laatu. Ehkä tärkein tehtävämme KIBIllä on kuunnella, ymmärtää ja suhtautua avoimesti alalla tapahtuviin muutoksiin. Ollaksemme jatkuvasti ajan hermolla ja tarjotaksemme oikeita palveluja oikeisiin toimintoihin, otamme aina terveydenhuollon ammattilaiset mukaan kehitysprojekteihimme jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Näin toimimalla varmistamme, että kaikki palvelumme ja kehitysprosessimme lähtevät oikeista asiakastarpeista, jotka terveydenhuollossa on tunnistettu. Kehitystyömme on kiinteästi sidottuna laatujärjestelmämme prosesseihin, jotta voimme toimittaa edistyksellisiä ja turvallisia palveluja ja ratkaisuja terveydenhuollon palvelujen tarjoajille.

Asiakaspalvelut

Asiakas on aina oikeassa, sanonta kuuluu. Me KIBIllä olemme aina tienneet sen. Jaamme asiakastoimitusprosessin kahteen osaan: myynti- ja toimitusprosessiin. Myyntiprosessin aikana myyntiosastomme toimii läheisessä yhteistyössä asiakkaan kanssa varmistamalla, että asiakkaan tarpeisiin ollaan tuottamassa parhaat mahdolliset ratkaisut ja -palvelut. Siirryttäessä toimitusprosessivaiheeseen seuraamme tarkasti meidän laatujärjestelmän sertifiointiprosesseja ja toimintasääntöjä, joista pidämme tiukasti kiinni. Näin toimimalla varmistamme, että siirtyminen myynnistä toimitukseen ja toimituksesta käyttötuen piiriin sujuu turvallisesti ja saumattomasti.

Laatuasiat

Panostamme parhaaseen mahdolliseen laatuun kaikessa tekemisessämme. Noudatamme ISO 13485 -standardia kaikissa prosesseissamme – ideointivaiheesta palauteprosesseihin, tällä tavoin varmistamme korkean tekemisen laadun asiakkaillemme ja työntekijöillemme.

Johtoryhmä

Hallitus

Kuinka voimme auttaa sinua?

Logotype

KIBI parempaa terveydenhuoltoa Pohjoismaissa! KIBIn potilastietojen hallintajärjestelmiä ja diagnostiikkatuotteita käytetään yli 100 pohjoismaisessa sairaalassa perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa.

Osoite

Teknobulevardi 3-5
01530 Vantaa, Finland
+358 400 45 17 24
info@kibi.fi

Tilaa uutiskirjeemme

Syötä koodi: captcha

Seuraa meitä

Linkedin LinkedIn